mandag 1. oktober 2012

GIVEAWAY

GIVEAWAY




Nå har du muligheten til å vinne deg et av mine mest solgte hårbånd.

*Et blondebånd med rosa heklet blomst m/perle*

Jeg trekker ut 5 heldige vinnere 31.oktober 2012

For å delta så må du gjøre dette :

1 lodd = Lik Dukkemor - Hårpynt til små prinsesser på Facebook

1 lodd = Bli følger av denne bloggen.
1 lodd = Link til konkurransen fra din Blogg (bruk bildet over)

1 lodd = Link til konkurransen fra din facebook side

1 lodd = Legg igjen en kommentar under innlegget om hvor mange lodd du tar

Full pott er da 5 lodd :)


Husk å legg ved mail adr din slik at jeg kan kontakte deg om du vinner :)


 
LYKKE TIL


NB! Du trenger ikke ha blogg for å kunne delta

5 kommentarer:

  1. Yey! Endelig har du fått blogg også! ;)

    Jeg er gjerne med i konkurransen med alle 5 lodd!
    Link til konkurransen finner du på høyre side i bloggen min under "Give Aways" i margen! :)

    http://www.smaafota.com

    Takk for at du holder en give away! :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Tenkte vi måtte prøve oss på en blogg vi også :-D

      Utrolig kjekt at du vil være med på giveaway!

      Lykke til!

      Slett
  2. Jeg elsker hårpynten din!!! Jeg tar 3 lodd!!! :):)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen hjertelig takk Hanne :-D

      Veldig kjekt at du vil delta på giveaway!

      Lykke til!

      Slett
  3. Fin giveaway!! Jeg blir veldig gjerne med! Trekker 1 lykkelodd!

    Registrer gjerne giveawayen din hos meg (gratis). Jeg har akkurat laget en helt ny samleside for giveaways! Jeg har også selv en giveaway der du kan vinne gavekort på kr. 600,- Du er velkommen til å bli med!

    Ha en strålende helg! Bloggklem Franciska

    SvarSlett